loading...
2seda music
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
moahammad 0 167 ace
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط AREF در تاریخ 1391/08/18 و 16:23 دقیقه ارسال شده است

سلام من عارف هستم
سایت زیبایی داری
می خواستم بگم اگه دوست داری به وبم کمک کنی
بنر منو تو سایت خودت قرار بده واگه بنر داری کد بنرتو برام بفرست
و اگه بنر نداری من تو رو لینک می کنم
کد بنر من در داخل وبم است

مرسی
فقط بعد از گذاشتن بنرم تو وبت منو از طریق نظرات در وبم خبر کن


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    خواننده محبوب شما کیست ؟
    ADS R

    http://ups.night-skin.com/up-91-08/banner-120.gif

    پشتیبانی یاهو

    Yahoo Status by RoozGozar.com

    محمد 

     

    Yahoo Status by RoozGozar.com 

    شاهین

    آمار سایت
  • کل مطالب : 60
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 34
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 34
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 46
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 101
  • بازدید ماه : 229
  • بازدید سال : 777
  • بازدید کلی : 20,721
  • کدهای اختصاصی
    ADS L

    http://ups.night-skin.com/up-91-08/banner-120.gif